عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
ما برای رئیس مان کار نمی کنیم برای خودمان کار می کنیم 
 

گاه از حاضران در جلسه می پرسم: «چند نفر از شما برای خودتان کار می کنید؟» معمولا 10 تا 15 درصد جمعیت دست شان را بلند می کنند. بعد لحظه ای مکث می کنم و می پرسم: «چند نفر از شما به واقع در استخدام خود هستید؟» و بعد منتظر می مانم. حاضران جلسه نگاهی به من و بعد به خودشان می اندازند و دوباره متوجه می شوند. دیر نمی گذرد که دست ها یکی یکی بالا می روند. همه متوجه می شوند که در واقع برای خودشان کار می کنند.


بزرگ ترین اشتباهی که ممکن است بکنید این است که فکر کنید جز خودتان برای شخص دیگری کار می کنید. واقعیت این است که شما همیشه برای خودتان کار می کنید. از همان زمانی که اولین شغل  زندگی خود را انتخاب می کنید تا زمانی که بازنشسته می شوید. بدون توجه به این که چه کسی چک حقوق شما را امضا می کند، شما در استخدام خود هستید. شما رئیس یک شرکت خدمات شخصی هستید که تنها یک کارمند دارید و آن یک کارمند کسی جز خود شما نیست. در بلند مدت، تحت تأثیر کارهایی که می کنید یا نمی کنید، میزان درآمد خود را مشخص می سازید. اگر حقوق بیشتری می خواهید، باید روبروی نزدیک ترین آیینه به خود بایستید و با رئیس تان مذاکره کنید.

همه زندگی سلسله ای از انتخاب ها و تصمیم هاست، چگونگی زندگی امروز شما به شکل گسترده ای به وسیله چگونگی انتخاب ها و تصمیم های تان در گذشته تعیین شده است، همان گونه که زندگی آینده شما به وسیله انتخاب ها و تصمیم های امروزتان تعیین خواهد شد، به ویژه در آن زمینه هایی که برای دستیابی به اهداف تان و رسیدن به مقصد، حیاتی هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 296
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 3793
بازدید ماه : 3677
بازدید کل : 284155
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس